måndag 16 januari 2012

It's always darkest before the dawn

Ja, jag känner för att blogga idag med. Tredje dagen i rad. Whadup!
Vad är det jag vill ha sagt nu då?
Jo, jag vill offentliggöra min och Carros s.k "Ultra-mega-hårda-månads"-plan.
(Känn dig hotad Benni!)


Det är ju så här att vi har kommit in på år 2012 och nytt år innebär ny start. Kroppsligt och själsligt.
Så som Jillian Michaels säger (min nya tränings/hälsoguru) "Om inte kroppen mår bra så går inget annat bra!". Eller ja, hon säger ju det på engelska men tänkte vara snäll så jag översatte det så att alla förstår. Ensuite, här är i alla fall månadsplanen:


Dead serious..


Så nu när den är offentliggjord måste jag ju helt enkelt följa den till punkt och pricka. So next time in Sverige kommer jag att vara megatight, höhö.



Ut med det gamla, in med det nya alltså. Florence + The Machine förklarar det bättre:



(Jag gillar kontrasten på detta inlägg och mitt förra...)

3 kommentarer:

  1. Jag är med på den här grejen. Vi får skypa och peppa varandra!!!!

    SvaraRadera
  2. hej saknar dig patricia hoppas du har det gutt:)

    SvaraRadera
  3. Duktiga Patricia!Hoppas du når ditt mål. Lycka till med skidåkningen i helgen:) HA DET NU SÅ BRA TILLS VI HÖRS IGEN,KRAAAAAAAM GUMMAN<3

    SvaraRadera