lördag 28 januari 2012

"Lite vev på det!"

Äntligen äntligen helg! Ska dock inte klaga för veckorna går snabbt. Men, har som sagt haft mycket otur denna veckan (förutom i måndags har jag även lyckats vattenskada min mobil..yes!)

Min vecka har inte bestått av så mycket, har mest tränat, lekt, pluggat, fikat och ja tänkt.
Så denna helgen är efterlängtad. Kom nyss hem. Vart i Annemasse med Sara och Carro på vår nya favoritresturang. Åt kebab! Var inte igår.

Imorgon är det födelsedagsfirande och utgång i Genève som gäller. Inte helt fel!

Strapatser på berget

Ös på löpbandet

Helt random bild. Men den är bra. Så det så.


Nej, jag har inte mycket och skriva om. Detta var helt osammanhängande. Jag lever.
Redan varit här i 20 dagar. Tiden går snabbt. Harricot verts är gott.

Tja.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en bra helg med lite tur istället! Vi var oxå ute igår,pappa och jag på Zuperbowl och bowla,käkade buffé samt musik-quiss med Andreas och Kristine.Trevligt och helt oplanerat! Ikväll ska vår lilla familj äta på restaurang,Skånska Skafferiet. Måste provsmaka innan du kommer hem:) Fin bild på berget och den lille,mycket vackert och ingen snö! Vi har kallt och snö. Hoppas du inte sitter för mkt vid datan som bilden visar!!!! Eller hur? Ha nu en trevlig fortsatt helg! Nu ska jag städa,tvätta och handla m.m sånt som man knappt hinner i veckan när båda jobbar.... men det måste ju göras.Ser fram emot att snart få krama om dig hemma igen,I miss you<3

    SvaraRadera