måndag 2 januari 2012

Turist i sin hemstad.

Då är jag i Sverige på besök. En vecka har redan gått och det känns som att jag aldirg lämnat Hässleholm. Allting är som vanligt. Förutom jag. Det känns bara så himla konstigt att se hur livet bara flytit på här utan att jag varit här. Mycket tankar kommer upp i huvudet. Känns liksom konstigt att vara på besök hemma och leva ur en resväska hemma. Och att veta att jag har ett andra hem, en andra familj och ett annat liv flera mil härifrån och speciellt hemifrån.

Nyår var underbart. En riktig nostalgitripp. Att träffa alla på ett och samma ställe efter ca. ett halvår var underbart! Att veta att det kan gå så lång tid emellan att vi ses och ändå ha lika roligt som alltid är guldvärt. Vilket fått mig att inse hur lyckligt lottad jag är som har så underbara vänner och som dessutom gillar mig trots mina konstiga idéer. Inga kommentarer på det. Haha.

Nu har jag en vecka kvar här att njuta. Behövs. Mycket ska hinnas, Skönt dock att veta att jag om ca. en månad är hemma igen. En vecka i februari kommer jag hem igen för att njuta av sportlov. Helgen jag är hemma ska jag också se Avicii i Malmö (ÄNTLIGEN IGEN!)

Nyårstaggade till tusen
Fin förrätt
Världens bästa värdinnor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar