onsdag 25 april 2012

Jag är back on track som aupair i de franska bergen.



Syns kanske inte så bra, men Lillan fick för sig att stoppa två legobitar som bröst för att se ut som mig.
Fick mig ett gott skratt när hon gick runt med dem.


Lillen fick för sig att inte äta upp sin soppa en kväll. Så följande frukost fick jag i uppdrag att få honom att äta upp den. Genom lite trick, lyckades jag. Najs.


Om jag under någon minut lämnar Lillen och sedan inte hör honom (tyst=bus på gång) kan jag med all säkerhet hitta honom så som ni ser på bilden. Nämligen i hög fart av lökskalande. Hur han kan finna detta roande frågar jag mig fortfarande...


En playdate hölls med Carro och les filles. Supernannys!!


Så här fint vart det häromdagen. 7 månader senare och jag är fortfarande fascinerad av bergen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar