tisdag 29 maj 2012

C'est quoi ca???


Livet är bra. Händer massa roliga saker hela tiden. Jag orkar inte skriva ner allt som hänt, så jag bjuder på fina bilder istället. Så får ni en liten inblick av min senaste tid:

Fick sjukt uppskattat paket från Emma och Maja! PUSS
Jag hoppade Stockhorn Bungy Jump i Interlaken
 i lördags (så har ont i hela kroppen idag).

I söndags var det hike uppe bland de schweiziska
bergen som gällde under  ca.7 timmar. (så har ont i hela kroppen idag)

Idag vart det röd dag så  jag passade på att spendera min dag i Genève för att sola och bada.
Brände mig. (så kommer ha ont i hela kroppen imorgon....)

2 kommentarer:

  1. Fina bilder!! Synd att telefonen dog ikväll. Krya på dig nu gumman och köp nässpray så du får sova ordentligt. Saknar dig,puss och kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hej och krya på dig ses snart?!

    SvaraRadera