torsdag 10 maj 2012

Ma direction.

Idag vart det första shorts-dagen här i snigellandet! 26 grader celsius visade minsann termostaten på nu ikväll. Helt okej alltså. Så jag hoppas få lite färg innan jag åker hem. Lite tid kvar nu. Stressad_tjej.
Imorgon blir det utgång för att ge Carro ett bra avslut, lär bli både glatt och nedstämt. Men men, hon åker ju inte förrän söndag så tar itu med det då. Jag bjuder på en video från idag då jag och Lillen vart på danshumör (mest jag eftersom jag hittat en ny favvolåt). Fransk hiphop är faktiskt bra. ..



(var tvungen att använda mitt youtube-account..bloggverktyget verkar vara ur funktion...)

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Fina ni är tillsammans:) hoppas ni får trevligt avslut med Carro & co.Hälsa henne från mig och säg att hon alltid är välkommen hit och hälsa på oss i sommar samt hoppas att hennes axel blir bra!! Här har värmen flugit sin kos igen och det har varit regn och blåsigt senaste dagarna så njut av värmen . Saknar dig,puss från mamsen.

    SvaraRadera
  2. Haha ni är ju roliga! Saknar dig bästa Patricia! PUSS

    SvaraRadera