torsdag 31 maj 2012

Vid middagsbordet ikväll, då det kom på tal att jag inte har så mycket tid kvar:

Lillan: Tu vas biêntot changer à la Suède? Så du ska snart byta till Sverige? 
Jag: Oui, c'est correct. Je m'en vais bientôt. Ja, jag ska snart till Sverige.
Lillan: Mais, tu sais. Si on aime quelqun très fort, on ne part pas. Tu vois ?
          Men men, om man älskar någon väldigt mycket då
          åker man inte. Förstår du?


Kunde inte svara på det med två , stora bruna ögon kollandes på mig. Fin är hon.

1 kommentar:

  1. Nä va gullig hon är,jag kan se henne framför mig. Dina stora bruna ögon älskar jag också och saknar dem så kom hit snart va!!! Ha en skön helg och hoppas du njuter av sista tiden där för den kommer aldrig tillbaks. Vi har mest dåligt väder här så det är inget S!esta väder precis. Många kramar från mamma<3

    SvaraRadera