torsdag 11 augusti 2011

don´t stop believin'

att känna en sådan här tomhet är en väldigt udda känsla. efter att ha gått i skolan i hela 12 år vet man praktiskt taget ingenting annat. att alltid ha haft sina nära vänner omkring sig varje dag har varit en trygghet.
en trygghet som jag kommer sakna. sommaren börjar lida mot sitt slut och alla vänner försvinner på olika
håll. men på något sätt är jag inte ledsen, jag känner bara en tomhet men samtidigt en stor förväntan av vad som komma skall. det känns som det är en mycket bättre tid som väntar. jag tror även att det inte är sista gången jag ser någon av dessa vänner, utan det är med stor säkerhet som jag kan säga att vi kommer ses igen. när man har haft så roligt som vi har haft det detta senaste året så lär framtiden bjuda på fler trevliga sammankomster av dess olika slag.
/ p.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar