söndag 28 augusti 2011

i think my heart skipped a beat.

nu kan jag dö lycklig. var och såg Avicii på Slagthuset i Malmö
igår och jag kan lugnt säga att det var något av det bästa jag varit
med om! musiken, folket, effekterna, Avicii levererade!
har redan abstinens efter den känslan man fick på konserten.
mindre roligt var det att vänta på att tåget skulle gå tre timmar
senare, men det var värt det! & tack Benni för att du stod ut med mig hela kvällen, haha!

nu är det bara 6 dagar tills jag ger mig av till Libanon.
jag längtar efter värmen, 40 grader är det där nu. helt okej!
ska bli kul med både bröllop och dop, få se nya traditioner.
och flygbiljetten till Genève är nu bokad! IHH!

återstående vecka ska jag njuta av ledigheten och sedan
förbereda inför resorna. ska även hinna träffa så många som möjligt så jag kan ta riktiga farväl. åh, kommer sakna alla!

Denna låt har gått om och om igen hela denna dagen, snacka om gåshud! : http://www.youtube.com/watch?v=ps-fzyMf5e0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar