fredag 12 augusti 2011

längtan efter allt nytt.

 

blev sugen på denna
 tatuering från rodeo.net/tattoologist/

okej, nu har typ lyckoruset gällande mitt kommande äventyr till Geneve börjat lägga sig (lite)(nej okej, pyttelite). jag är fortfarande helt överlycklig och längtar dit som attsingen! allting känns bara så himla bra, familjen verkar vara en riktig superfamilj! har även fått kontakt med deras nuvarande au-pair som delat med sig om hennes uppfattning av hur allt har varit, vilket har lett till att jag blivit ännu mer sugen!

well, det är ändå ett tag tills jag åker...avresedatum är inte förrän den 24/9 så jag ska försöka njuta så
gott det går av all tid jag har kvar. dock inte så mycket tid kvar eftersom jag är i Libanon mellan 3-21 september. men ändå! jag ska umgås med familj och vänner så mycket det bara går!
just nu känns det inte alls jobbigt eller ledsamt att jag ska åka iväg men jag tror det kommer komma efteråt så jag ska verkligen njuta av nuet! nu är det bara den 12/8 och jag har bara tre arbetsdagar kvar! dessa 8 veckorna har gått hur snabbt som helst!
helt otroligt! tur att det varit sådant dåligt väder så det
inte varit alltför jobbigt att sitta inomhus,

/p.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar