onsdag 31 augusti 2011

everybody wanna know, why I'm walking round with a big smile on my face.

Tiden bara flyger iväg. redan onsdag! Om 72 timmar är jag i värmen! idag har jag packat för fulla muggar samtidigt som jag kollat på Pulp Fiction, tydligen ska den vara en av de mest välgjord filmerna, varför förstår jag inte riktigt. Visst var den bra, men jag känner mig bara lite förvirrad efter att ha sett den. Vad var det i den väskan liksom??? Mina vilda gissningar är:
                          1. Guldtackor                        2. Guldigt plåster                        3. Självlysande gummianka

Okej, det var sjukt dåliga gissningar,..men min fantasi sträcker sig inte längre. Nummer 1 känns nog mest trovärdigt men känns för tråkigt för att vara sant. Nummer 2 eftersom Marsellus har ett plåster i nacken hela tiden, måste ju bytas någon gång liksom? Så varför inte till ett guldigt? Nummer tre har jag ingen förklaring till.
För er som inte sett filmen, gör det så kommer ni förstå lite mer av det lilla jag förstår.

Anyways, jag har även funnit ett nytt intresse de senaste dagarna. Det är att baka pizzabullar. För att ni ska inse hur grym jag är på detta ska jag slänga in en bild så ni får se. Voila!:

Helt okej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar