fredag 2 september 2011

That heart you caught must be waiting for you.


Fina fina vänner!



Flyget mot Beirut lyfter om mindre än 10 timmar och jag börjar få lite sådär smått resfeber, så lugnar ner mig lite genom att tänka på bra saker och lyssna på låten ovan. Adele - vilken röst alltså!
Nej, nu tror jag att jag packat allt jag ska ha med mig! Ska bli skönt att få känna lite värme och sol igen, så man slipper se ut som ett vandrande lik. Nu ska jag försöka få lite sömn (kommer antagligen inte kunna somna), ska försöka blogga så fort jag kommit över något Wi-Fi! Haré!

1 kommentar:

  1. Hey du, vinnarna av dagens blogg finns nu ute. Blev det inte du kan du alltid anmäla dig igen :) gärna till rätt inlägg också. Lycka till!

    Länken till tävlingen: http://guevacci.se/2011/september/todays-blog-43.html#comment

    SvaraRadera