söndag 4 mars 2012

Bra helg.

Helgen har varit bra. Den har även gått snabbt. Lördagen hajkades det uppe i något berg nära Thonon. Glöm namnet på vandringsleden. Men, fint var det! Och vilket väder! Trots solskenet fanns det dock en del av vandringsleden där marken var is, vilket lockade fram barnen i oss (se videon nedan). Kvällen belönade vi oss med kebab och bananasplit på No Limit (favvo-resturangen). Gillas!
Imorse halv tio tyckte Carro vi skulle ut och springa. Okej då, tänkte jag. Dock visste jag inte att hon planerat in ett killing-träningspass. 7 km (innehållande mördarmoment ) och 500 kalorier senare vart jag död.
Dock åkte vi intill La Paniére senare för att njuta av solen och ta en välförtjänt fika. Mycket mer har inte hänt. Jag är nöjd. Imorgon ska jag göra ett Tuberculos-test. Helt vanlig start på veckan.
Tjarå.



1 kommentar:

  1. Hej gumman!Har våren kommit till er? Här är ingen snö nu men ganska kallt fortfarande. Ska själv ut på en promenad snart idag när det vänder till plusgrader.Hoppas du får en skön ledig dag idag eller du jobbar kanske för de har väl lov denna veckan också!!? jag ska jobba ikväll så är hemma nu och fixar lite och tar det lugnt. Hoppas du ringer på fredag morgon om du kan,nu längtar jag verkligen att få höra din röst efter 2 veckor!! Många kramar mamma.ps hela familjen mår bra och hälsar till dig + frågar efter dig.ds

    SvaraRadera