lördag 17 september 2011

mabrouk! (grattis!)

Här kommer några bilder från bröllopet, från i söndags, och från dopet som vi vart på idag. Internet här är överdrivet långsamt och orkar därför bara ladda upp dessa fyra bilder. (Tog ca. 25 minuter...) Men det är tanken som räknas! Dopet idag var jättefint! Vi var uppe i en kyrka bland bergen nära St Marcharbels helgonplats. Väldigt vacker kyrka! Lynn gillade dock inte prästen så hon var ledsen mestadel av dopgudstjänsten. Efter kyrkan vart det resturangbesök. Massor av mat sattes på bordet och jag åt en massa av allt. Det var tabbouleh, hommos, baba ganoush, labne, lobie...you name it! Sen när jag ätit så mycket så jag knappt kan andas så kommer tydligen varmrätten in! Fy alltså. Maten är alldeles för god. Inte nog med det, det var efterrätt också!!! Tårta, frukt och massor av kakor. Så ni kan nog förstå att jag inte mår så bra just nu. Är så mätt så det känns som att jag snart smäller, som Popcornet i HippHipp..
Nu är det bara fyra dagar kvar, sjukt! Om en vecka befinner jag mig i Frankrike, ännu sjukare!


Vackra bruden.

På väg mot kyrkan, brudens bil.

Dop i kyrkan. Lynn gillar inte prästen.

Jag och nydöpta Lynn

1 kommentar: