fredag 9 september 2011

ana tefam. schweie. (jag förstår. lite)

bild från igår, då jag var brun och inte röd..
Alltså fy vad jag är trög! Imorse tänkte jag "äsch, är ju inte så varmt så att jag behöver nog inte smörja in mig". What goes around comes around!!! Nu sitter jag uppe på hotellrummet heeeelt sönderbränd!
Hatar att solen är så himla sneaky! Ni vet när man ligger ute och inte alls ser hur röd man är, sen när man kommer in så bara " Whata heck! Vad hände?".. Så tji fick jag.

Igår när vi åkte bil hem från någon stad där vi var på ett café så spelade de Avicii på radion,
då blev jag lite glad i hjärtat. Bara så ni vet.

Nej. Nu ska jag sörja lite över brännan och hur ont det kommer göra att sova inatt. Men inte länge till för om en timme åker vi in till Beirut för att gå på bröllopsfest, bröllopet är på söndag och middagen idag.. Nej, jag fattar inte heller logiken i det. Men men, bröllopsfest=massor av god mat! Me like!



1 kommentar:

  1. Synd att du brännt dig gumman.. jaha då fattar jag varför ni pratade om bröllop i fredags för det skulle ju vara på sön 11 sept,alltså idag.Låter som att du har det bra iaf! Många kramar från mamma,puss saknar dej:)

    SvaraRadera