måndag 24 oktober 2011

Fais pas ci! Fais pas ca!

Helgen vart otroligt lyckad! Trevlig tjejförfest. Galen utgång i Genève. Morgonbuss hem. Sova till klockan 14. Frukost framför tv:n. Söndagssega. 

Well. Ny vecka. Nya tag.  

Barnen har höstlov nu så nu har jag båda barnen att underhålla om dagarna. Idag vart första dagen jag hade de själva, funkade bra! Jag åkte till en park med dem och så lekte vi i ca.3 timmar. Snacka om att både de och jag var trött efter det (kolla bilderna nedanför så förstår du).
Well onsdag, torsdag, fredag är jag ledig så då ska jag spendera lite tid i Genève med Sara.
IKEA, köttbullsmiddag och Pulp Fiction står på schemat. Asgött! Ska även hinna en runda till Annecy, tänkte jag. En mysig stad som sägs påminna lite om Venedig.
I helgen bär det av på 80-årskalas. Wish me good luck med min knapra franska!

Måste bara berätta om en rolig sak som hände idag. Jag satt i soffan med Lilltjejen då jag hörde något som knackade. Trodde först det var dörren men sen vänder jag mig om och ser hur Lillen skrattandes står vid köksfönstret och gör det här: 



Och här är lite bilder från idag:








Slutkörda efter parklekande

1 kommentar:

  1. Åh, så söta dom är! Jag vill också ta hand om barn nu haha. Men jag får väl nöja mig med att vikariera på 88an då och då..

    SvaraRadera