söndag 30 oktober 2011

Höstigt lov.

Mitt lov har varit ganska hektiskt och fullspäckat. Dessutom har min helg i stort sätt bestått av ätande. Därför är jag sjukligt trött. Vilket resulterar i att jag inte pallar skriva så mycket, men jag tycker dock ni där hemma behöver en liten uppdatering av mitt utlandsliv. Så vad har jag gjort de senaste dagarna?

Jo, .....

Jag vart på IKEA i Geneve

Jag gick in genom entrén.

Jag åt 15 köttbullar med mos.

Jag hittade en bild på Skåne och fick lite hemlängtan

Jag och Sara hittade ett juligt rum

Jag var en sväng i Annecy

Jag fotade en bro i Annecy

Jag fotade lite grenar som var fina

Jag tyckte slottet såg ballt ut, så jag tog ett turistfoto

Jag såg en massa takpannor

Jag såg en mysig franskaffär

Jag blev kär i alla fina byggnader

Jag och Irais tog oss hem utan en fungerande GPS. Stört!

Jag käkade en Subway-macka till frukost efter en hård utekväll

Jag spenderade en helg i Grenoble

Jag hann ta en massa fina bilder

Jag hann shoppa lite i Grenoble

Jag vart på 80-årskalas och sjöng i bilen hela vägen hem med dessa sötisarna

Så, nu vet ni att jag lever iaf! För er hemma i Sverige. Jag har nu bokat flyg hem och är hemma 27 december till 9 januari. Ni som vill spendera tid med mig, säg bara till!

Fred ut

1 kommentar:

  1. "Deras körtemperament är otrooooligt! (det värsta är att jag börjar ta efter...höhö"...
    Om en redan lite galen pattie i trafiken har blivit ännu galnare, då jäklar asså... Tänker på några av mina bilfärder me dig ;) Du ser förövrigt ut att ha det jättebra!! Fortsätt me det!

    SvaraRadera