onsdag 16 november 2011

1-årskalas för mitt körkort!

Kom nyss på att jag haft mitt körkort i exakt ETT år nu! Galet vad tiden går snabbt! Fy för vad jag vart nervös alltså. Men jag klarade det trots att jag på varmkörningen till och med körde mot traffiken (alltså i fel fil!) Ja, alla undrar nog hur sören jag fick mitt körkort. Och ska jag vara ärlig undrar jag det med...Haha

Patricia
Så här glad vart jag på TT:s precis-tagit-körkorts-bild

Så här bra är jag på att parkera ett år senare

Så här ser min buckla nr.3 ut (av 6). Tycker inte den syns...
(Bara ett år kvar tills jag har det på riktigt!)

1 kommentar:

  1. Grattis gumman! kör försiktigt bara och var rädd om DIG!(ps den koftan som du har på bilden har jag på mig just idag,konstigt)Du ringer väl ikväll som vanligt hoppas jag:)Nu är paketet nästan packat väntar bara på ditt samtal och se om det fattas nåt. Kram mamma

    SvaraRadera