onsdag 23 november 2011

Nu när Lillen sover, bestämde jag mig för..


..att plugga franska! 
..dock insåg jag snabbt att jag inte förstår något..
..och då kom jag på att jag är sjukt skicklig på att balansera saker på huvet..
...skillat..
..köpte en ny hatt igår..

hittade ett nytt ställe att balansera på! kreativ tjej

..när inte det var roligt längre och jag insåg hur dålig jag
är på franska fick Speculoos-burken komma till undsättning

..så nu ska jag njuta av den och kolla Biggest Loser
 (så jag inte känner mig jätte fet när jag proppar i mig  överfyllda skedar med kaksmeten)


Tjarå.

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som du klarat dig från magviruset nu!!Vad är det för smörja du äter? Hoppas paketet anländer imorgon så du kan ringa hem..... Puss och kram mamma

    SvaraRadera
  2. Haha, franska kan vara knepigt :) Tur att boken ändå kom till användning!
    Kram
    BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

    SvaraRadera