torsdag 24 november 2011

And so the lion fell in love with the lamb.

Twilight-besatt

IMORGON! BREAKING DAWN!!!11!!
 (det ska föreställa ett hjärta..)
Nej. Men. Ursäkta för detta tråkiga inlägg. Men om man ser 3 Twilight-filmer på mindre än ett dygn då blir man ganska så besatt. Så jag har läst franska skvallerblaskor om Robert Pattinson och Kristen Stewart. Sen ska jag se Breaking Dawn imorgon! (FEDEPEPP).

Annars i Frankrike händer inte mycket. Eller igår vart det mycket bilproblem. Kolla gärna in Carros blogg, så får ni se vad som hände i Genève: http://carolinequist.blogspot.com/

Idag pluggade jag franska under två timmar med barnens farmor, så nu är jag och franska språket lite bättre vänner. Inte bästisar ännu, men på god väg.

En trist sak som får avsluta inlägget är att en av mina kära bergskollegor, Hanna, ska åka hem till Sverige imorgon...(dock hoppas jag hon hittar en ny familj och kommer i januari igen). Så det suger. För jag tyckte hon var (eller ja äääär!) hur skön som helst.

Eller nej, jag kan inte avsluta med en trist sak. Så det får bli en bra sak. Att imorgon får jag nog ett stort paket
från SVERIGE! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

(33 dagar kvar)

1 kommentar:

  1. Var filmen så bra som du trodde?
    ja nu är det 1 månad bara tills du kommer hem på lite välförkänt ledighet hos mamma och pappa+ dina efterlängtade syskon!!! Vi hörs ikväll gumman på Skype,kram mamma

    SvaraRadera