måndag 7 november 2011

Addicted.

Alltså. Klockan är 23.13. Jag borde fetesova. "It's way over bedtime". Men jag kan inte. Mitt huvud vill inte slappna av att somna. Jag tänker alldeles för mycket. På allt. På alla.
Jag längtar verkligen tills jag kommer hem i december så jag kan få krama alla riktigt hårt, Skype och telefonsamtal i all ära men fysiska samtal (kan man säga så?) är ju gaanska mycket bättre.
Men ja jag ska inte längta bort tiden här för jag trivs verkligen och veckorna flyger iväg. Min franska börjar arta sig lite, jag pratar inte helt efterblivet. Jag börjar även känna mig lite fransk.

Och Elin, du som kommenterade i något inlägg sedan där jag skrev om fransmännens körtemperament:

"Om en redan lite galen pattie i trafiken har blivit ännu galnare, då jäklar asså... Tänker på några av mina bilfärder me dig ;) "

Måste tyvärr meddela att även jag är galen i trafiken. Räcker med att jag säger detta: "Välkommen buckla/repa nummer 5!". Ja, bilar är sjukt krångliga att fatta storleken på...och alla ni väggar som bara dyker upp nära min bil...Fy er!

Skype med Angelina, Engla och Mormor

Telefonsamtal med en tard i Tyringe.

Som bra avslutning bjuder jag på min absoluta favoritlåt som jag nog spelar minst 30 gånger/dag. Sjukt beroendeframkallade!

1 kommentar:

  1. "Välkommen buckla/repa nummer 5!": hahahahah, patte du är i en klass för dig själv ibland, men tycker om dig för det!

    SvaraRadera